fbpx

Frequently Asked Questions

This Agreement was last modified on 26th February 2023

Τραπεζικοί Λογαριασμοί TechNation

Το http://www.technation.gr σας προσφέρει τη δυνατότητα κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό συνεργαζόμενη με σχεδόν όλες τις Ελληνικές Τράπεζες ⚠ χωρίς καμία επιβάρυνση.

 

⚠  Μόλις πραγματοποιήσεις την κατάθεση σου μην ξεχάσεις να μας στείλεις το αντίγραφο της τραπεζική εντολή στο info@technation.gr, αναγράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας για γρήγορη ταυτοποίηση.

  1. Alpha Bank GR7501402920292002002017321
  2. Εθνική Τράπεζα GR1101101540000015400874754
  3. Eurobank GR1302601860000690201094552
  4. Πειραιώς GR9401720350005035111181558

Δικαιούχος λογαριασμού:
Irisolutions SINGLE MEMBER P.C

Ποιες μέθοδοι αποστολής είναι διαθέσιμες;

Το http://www.technation.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.

⚠ Όλα τα έξοδα αποστολής και παραλαβής υπολογίζονται στο τελευταίο βήμα πριν την ολοκλήρωση και πληρωμή της παραγγελίας και προστίθενται στο καλάθι αγορών.

Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 -17:00. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Σαββατοκύριακα και αργίες επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Επιπλέον, δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις τις επίσημες αργίες, τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά) καθώς και τις ημέρες που η αποθήκη μας ενδέχεται να είναι κλειστή (π.χ. λόγω απογραφής).

  • Το ωράριο παραδόσεων στον χώρο σας από την εταιρία ταχυμεταφορών είναι 9:00 – 17:00 καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και δεν μπορεί να προγραμματιστεί ραντεβού.

Πόσος χρόνος θα πάρει για να λάβω την παραγγελία μου;

Συνήθως χρειαζόμαστε 1-3 εργάσιμες ημέρες για την αποστολή των παραγγελιών, αλλά μπορεί να μας πάρει από 4-6 εργάσιμες ημέρες τις  περιόδους με τον περισσότερο φόρτο (π.χ Χριστούγεννα). Μόλις σταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε μια ειδοποίηση με email από εμάς, που θα περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο παρακολούθησης για το δέμα σας.

Πώς παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Βάλε τον αριθμό παραγγελίας, για να δεις σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.

Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Το http://www.TechNation.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.

Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:

On-Line Παραγγελίες

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.

Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών 215-215-0000, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 18:00 (εκτός αργιών). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε αναφέροντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Προσοχή: παραγγελίες με τρόπο πληρωμής PayPal ή IRIS που απαιτούν να κάνετε Login στο λογαριασμό σας ώστε να ολοκληρώσετε την πληρωμή, δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν τηλεφωνικά για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών σας.
Οι τηλεφωνικές παραγγελίες μπορούν να εξοφληθούν:
1. με αντικαταβολή,
2. με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα σας υποδειχθεί κατά την τηλεφωνική επικοινωνία,
3. μέσω της πιστωτικής σας κάρτας. Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας με Πιστωτική κάρτα, θα σας αποσταλεί ηλεκτρονικά αυτοματοποιημένο μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email) που δηλώσατε για τη συγκεκριμένη παραγγελία. Στο ως άνω μήνυμα θα περιλαμβάνεται ένα ειδικό Payment Link ασφαλούς πληρωμής για χρήση της πιστωτικής σας κάρτας και πληρωμή με απευθείας σύνδεση/μεταφορά στο ασφαλές σύστημα πληρωμών της Cardlink. Το Payment Link θα είναι διαθέσιμο για την επόμενη ώρα μετά την καταχώρηση της παραγγελίας, μέσα στην οποία θα πρέπει να προβείτε στην πληρωμή για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η παραγγελία και να δεσμευθεί το αντίστοιχο προϊόν. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς η πληρωμή ως ανωτέρω η παραγγελία σας θα ακυρώνεται και θα πρέπει να επικοινωνήσετε εκ νέου με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.

Πώς πρέπει να επικοινωνήσω εάν έχω απορίες;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας από τη σελίδα επικοινωνίας και ένας εκπρόσωπος θα αναλάβει να διαχειριστεί άμεσα το θέμα σας.

Για τη σελίδα επικοινωνίας παρακαλώ επιλέξτε εδώ.

Χρειάζομαι λογαριασμό για να κάνω μια παραγγελία;

Δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό για να κάνετε μια παραγγελία. Ωστόσο, με τον λογαριασμό ολοκληρώνετε τις αγορές σας πιο γρήγορα, καθώς εκεί αποθηκεύονται με ασφάλεια η διεύθυνση και τα στοιχεία πληρωμής σας για μελλοντικές αγορές. Δεν είναι απαραίτητος, όμως, αν απλώς θέλετε να κάνετε μια παραγγελία.

SHOPPING CART

close